2010.06.15.
19:10

Írta: amaranta

korszakváltás

új bejegyzés egy új korszak kezdetén. a változások korát élem. fasza, jól viselem őket. nyugdíjba vonultam némiképp lenyugodott életformám lett. nem döntöttem el végleg, hogy ez 100%-ban, vagy 80-20%-ban tetszik. ingadozom. persze néha sikerül egy-egy görbe estét belegörbíteni az időbe. de már sokkal kevesebbet. legutóbb péntek. férfimulatság a srácokkal. egy átlagos, jó este a barátokkal. érkezés, reggeli negyed öt. másnap cirka 13 órás családi mulatság.

ezen felül betöltöttem egy olyan kort, ami már nem tetszik annyira. befejezem az egyetemet. plusz új munkát keresek. vége a tinglitangli korszaknak... hosszú ideje gondolkodtam rajta,h váltani kell, de olyan nehéz volt munkát találni. hétfőn megkaptam a kezdő lökést, és láss csodát, felszabadultam! azóta, hogy ott voltam a kreatív írásnak még csak a kedve is aggasztóan ritkán látogatott meg. most ez is megtört. van kedvem írni.

 

Szólj hozzá!

Címkék: változás új korszakváltás

A bejegyzés trackback címe:

https://lyukasazagyam.blog.hu/api/trackback/id/tr712084272

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása