2013.06.10.
17:17

Írta: amaranta

Főztem: Indiai csirkeleves

Egy vasárnap délután valami olyan levesre vágytam, ami hasonlít a LEVES-ben kapható mindenféle nemzetiségű - szerintem fantázia - levesekhez. Mivel az indiai a kedvencem, így ilyet keresgéltem az interneten, ez lett az alapja az én levesemnek. Azt tudni kell, hogy én sosem követem a recepteket. Inkább csak irányadó ötletként kezelem őket. Főzni érzéssel kell! :)

Így készül:

50 dkg csirke - a csirkét fűszerekkel, olajon meg kell sütni: kurkuma, fokhagyma, friss gyömbér, só bors, esetleg egy ki előre elkészített currypor

3 maréknyi lencsét és 2-3 db közepes burgonyát meg kell főzni, majd összeturmixolni botmixerrel. Minél többet teszünk bele ezekből a hozzávalókból, annál sűrűbb lesz a  levesünk.

Ezt a lencse-burgonya keveréket enyhén sózni kell. Ebbe tettem még sárgarépát és apróra vágott újhagymát, de ízlés és kedv szerint kerülhet bele más is.

Ezt behabartam 2 dl tejszínnel, és a végén megszórtam petrezselyemmel, de a frissen vágott zöld koriander is finom lehet hozzá.

IMG_20130526_151040_1.jpg

Szólj hozzá!

Címkék: leves indiai csirkeleves

A bejegyzés trackback címe:

https://lyukasazagyam.blog.hu/api/trackback/id/tr855354270

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása